vrijdag 25 januari 2008

een teggen slag.


ja lieve vrienden en vriendinnen en familie.
ik moet jullie een teggen slag melden, wand ik heb vocht in de benen, dus kan ik de prothes niet meer aan, en dat kan ik ook niet verder met mijn revalidatie.
wand ik zou 6 fer na huis, maar ook dat kan niet door gaan, ook dat wordt later.
heb hier veel las van, maar wie mij goed kan weet dat ik het niet op geef.
blijf vechten om daar tekomen waar ik wil komen.
het wordt even wat later, maar ik kom terug.
wand ik wil weer op die baan staan, hoe dan ook.
mischien kan ik niet meer hartlopen maar een kogel of speer of discus kan ik blijven gooien.
ik wil er wel voor gaan om weer hart te lopen, en anders wordt het gewoon nordic walking.
daar zou ik ook al heel blij mee zijn echt waar, maar hart lopen zit in mijn bloed he.
dus even een paar stappen terug, en dan straks weer er vol op teggen aan.
dus lieve vrieden en vriendinnen en familie er komen ook weer goede tijden he.

zaterdag 12 januari 2008

ja lieve vrienden en vriedinnen en familie.


ja vrienden en vriedinnen en familie, ik kon het niet laten om even weer na de baan tegaan.
ik wert daar liefde vol ontvangen, en het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
gelukig heeft willem geen foto gemaakt dat ik weer een Discus in de hand had en die even weg wilde werpen.
maar teun zei teggen mij ik mag niet eerder gooien dat bas er toestemnig voor geeft, je mag van mij pas over 4 week weer licht beginnen.
ze waren erg trots op mij dat ik al zo ver had geschopt.
maar teune wil dat ik het echt rustig aan doe, en ik het hem moest beloven, anders dee hij het voor mij hahahaha, wat een lieve trainer heb ik tot he, die pas ook al goed op mij, net zo als hilda en bas en van der duin.
maar ze bedoelen het wel goed na mij.
en dat wadeer ik zo in hun, top mensen zijn dat voor mij.
die mensen hebben meer dan een dankje wel verdiend.

vrijdag 11 januari 2008

dit stond op het forum.

ik las dit op de website van korter maar krachtig.
en ik vond dit wel erg intersant.
en als je het niet goed kan lezen klik dan even op het plaatjes dan wordt hij vergroot.
en heb je daar vragen over, doe ik mijn best om je vraag te beantwoorden.

hoe vind jullie dit dan lieve vrienden en vriendinnen en familie.

hilda en ik buiten in de natuur heerlijk aan het nordic walken.
ik heb hilda hier ook mee aan gestoken.
en hilda is vandaag ook jarig, 11 januarie dus, ik heb het nu in mijn agenda staan kan ik dat nooit meer vergeten.
wand hilda en ik zijn nu hele goede vriendinnen geworden.
en ik heb heel veel aan haar te danken, maar ook aan van der duin en bas en ook zekker patrica en debbie en ellie en zo kan ik wel door gaan, maar dit zijn voor mij de belangrijkste mensen voor mij.


en hoe vinden jullie dit dat ik al zo ver ben, wel even zonder krukken maar met nordic walking stokken.

en dat gaat me goed af, nog even lieve vrienden en vriendinnen en familie.

dan sta ik weer op de baan.

maandag 31 december 2007

wie kan dit

wie is zo leenig als ik hahahaha.
je voet zo in je nek leggen.
ikke wel.

vrijdag 21 december 2007

ja ja lopen op de loop band



weer een stapje verder, ik loop al op de loop band, en hij staat op 3.2 aan snelheid.
en dat gaat mij goed af.
en ik ben ook 3 keer onder uit gegaan, 1 keer binnen en twee keer buiten.
maar ook dat hoort er bij he, met vallen en op staan moet je het leren he.
en ik zal vast vaker vallen, maar als de dystrofie maar weg blijft wand daar zit ik echt niet op te wachten.
wand daar zijn wij erg bang voor, dat dat weer terug kan komen, ik moet er niet aan denken dat dat terug zou komen.
dus gaan we van het goede uit, en houden zekker de moet er in.
en gaan zekker verder en alles wat we geleert hebben, en dat gaat goed en dat willen we zekker zo.

dit zijn hele lieve mensen waar ik veel voor doe

dit is me. vrouw pater en ze is hondertjaar.
en ze is heel lief, en ik maak voor haar vaak haar brood of een kopje koffie of wat ze maar wil hebben.
dit is simon de man van emmie, en dit is zo'n lief stel, waar je veel lol mee kan beleven.
simon komt 2 x per dag bij zijn vrouw, wand hij wil alles zien wat zijn vrouw leert.
en dit is emmie, een vrouw waar je veel lol mee kan beleven.
ze weet heel goed wat ze wil, en ook wat ze niet wil.
en ze heeft mijn hart gestollen.
en we dekken elke dag de taffel en je mag haar niks uit de handen pakken wand dat vind ze echt niet leuk.
dus een top vrouw.
en dit is johanna, mijn slaap genootje.
en zei is een vrouw waar ik van ben gaan houden, ik zie haar als een moedertje voor mij.
en ik wil haar niet weer uit het oog verliesen.]
ook zij heeft mijn hart gestollen, en dat zit erg diep van binnen, ik zal er heel veel moeite me hebben als ik ver goed na huis zou gaan.
en haar ook erg gaan missen.

vrijdag 14 december 2007

dit is een dag om nooit te vergeten

hier kom ik net binnen lopen, en het is jammer dat je hier bas zijn gezicht niet kan zien wand hij schrok hoe goed ik al kon lopen, en dat dee mij heel goed.
hier vertel ik bas hoe het gaat en hoe ik me voel.
en hij was stom verbaast om mijn zo na hem toe zien lopen.
hier praten wij over van alles en nog wat .
maar ik was zo blij om bas weer te zien.
ook hij is de beste revalidatie arst die ik heb mee gemaakt.
ik heb veel in mijn leven mee gemaakt maar deze mensen, maken mijn droom wel waar en waar ik wil zijn.
hier liet ik aan bas zien wat ik allemaal heb geleert.
en dat heb ik allemaal aan hilda te danken.
dat is voor mijn de beste terapeuter, maar ook een goede vriendin.
we hebben ook veel lol maar ook de pas op de plaats.
hier liet ik aan bas hogerdijk zien hoe ik met de prothese liep.
ik kan het ook goed vinden met van der duin hij maakt mijn prothese zo dat ik er goed mee uit de voeten kan, en ook letelijk mee uit de voeten kan.
en ik zal mijn doel hallen hoe dan ook, en daar sta ik voor.
ik heb zo veel aan hun te danken, dat kan ik niet in woorden uit druken.
hier stond ik bij bas en we keken wat voor prothese ik had.

hier gaf ik een personlijk kado aan bas en hilda en van der duin.
ze waren er erg van onder indruk.

zondag 9 december 2007

even een rondje door het hofje waar ik woon.




hier loop ik door het hofje, omdat ik ook buiten moet leren lopen en dat gaat wel goed maar ik moet wel zien waar ik loop ander's ga ik op mijn ..................

maar ik voel mij een gelukig mens omdat ik weer kan lopen.

en ik berijk wat ik graag wil berijken, en dat is weer lopen.

maar ik wil ook graag weer na de baan, omdaar weer mijn droom waar te maken.

hard te lopen, kogel te stoten, speer werpen, en de discus te gooien.

maar ook wil ik graag na de sportschool te gaan omdaar weer te kunnen body bilding te gaan doen.

dan is mijn leven weer kompleet, en ik ben weer die willy dit ik altijd was.

zaterdag 8 december 2007

ik ben ook even mijn sponsor geweest




en ze waren zeer onder de indruk van mijn prothese, en zeer trots op mij.

omdat ik al zo ver ben, in deze korte tijd.

en ze zijn trots dat zei mijn sponsoren zijn.

ik vecht er voor om weer op de atletiekbaan te staan.

lol maken kunnen we daar ook kijk maar.





gek doen hoort er ook bij, wand het leven is al zwaar genoeg.

vrijdag 7 december 2007

en wat was dat een feest met die sinterklaas en zwarte piet.





de foto's zeggen genoeg, het was echt toppie.

wij hadden sinterklaas feest op old wold.

ja ja sint op bezoek
maar ook pieten waren er bij, dit is piet andre.

en er waren ook hulp pieten, willy en emie.

zondag 2 december 2007

wie had dit kunnen dromen.

hallo lieve vrienden en vriendinnen en familie.
wie had dit kunnen dromen daar sta ik dan weer, na 7 jaar weer op eigen benen staan.
ik ben er lang nog niet maar ik sta wel weer, en ik blijf door vechten tot ik weer op de baan sta wand dat is mijn grootste doel.
en ik kan een lange vinger op steeken na de mensen, die geen vertrouwen in mij hebben of hadden, wand IL BE BACK.

vrijdag 30 november 2007

de thuis komst, van uit old wold.

dit hebben willem en de kinderen gemaakt.
en daat heb ik wel even een traan om gelaten.
ik vond dit een leuk gebaar van hun.
en ik heb mijn droom waar gemaakt ik ben loopend thuis gekomen.
willem heeft zijn auto op de hoek neer gezet en we zijn loopend de straat in gelopen.
en toen zag ik het spandoek die ze gemaakt hebben.
en dat gaf mij een goed gevoel.

hier doe ik de prothese aan, een er mee lopen

hier loop ik door de gang.
hier druk ik de lucht uit de prothese.
hier doe ik de prothese aan.

hier kijken we na mijn stomp, wand ik heb een zuigvlek zitten, omdat de prothese zich wast zuigt.

hier krijg ik grond oefningen.

hier kijkt hilda dat ik alles wel goed doe.
en ze is erg streng, maar recht vaardig, ik bedoel hier mee te zeggen.
dat ik de tijd moet nemen, en dat alles tijd kost ook dit dus.
maar we hebben er zo'n lol in, dat we vaak er blij lachen, en dat doe mij erg goed, om met haar samen te werken.

hier zijn we bal aan het gooien, en ik stuun ook geheel op mijn stomp.

kijk maar na hilda welke oefenig wij hier aan het doen zijn.
is het niet een mooi plaatje,hahahahaha.
ik kan zo goed met haar op schieten.

ik krijg hier huip oefeningen.

en de stomp kan dit goed hebben ik heb er geen pijn aan als ik mijn gewicht op mijn stomp zet.

het voelt goed aan.