
vrijdag 25 januari 2008
een teggen slag.

zaterdag 12 januari 2008
ja lieve vrienden en vriedinnen en familie.

vrijdag 11 januari 2008
dit stond op het forum.
hoe vind jullie dit dan lieve vrienden en vriendinnen en familie.
hilda en ik buiten in de natuur heerlijk aan het nordic walken.ik heb hilda hier ook mee aan gestoken.
en hilda is vandaag ook jarig, 11 januarie dus, ik heb het nu in mijn agenda staan kan ik dat nooit meer vergeten.
wand hilda en ik zijn nu hele goede vriendinnen geworden.
en ik heb heel veel aan haar te danken, maar ook aan van der duin en bas en ook zekker patrica en debbie en ellie en zo kan ik wel door gaan, maar dit zijn voor mij de belangrijkste mensen voor mij.

en hoe vinden jullie dit dat ik al zo ver ben, wel even zonder krukken maar met nordic walking stokken.
en dat gaat me goed af, nog even lieve vrienden en vriendinnen en familie.
dan sta ik weer op de baan.
maandag 31 december 2007
vrijdag 21 december 2007
ja ja lopen op de loop band


dit zijn hele lieve mensen waar ik veel voor doe
dit is me. vrouw pater en ze is hondertjaar.en ze is heel lief, en ik maak voor haar vaak haar brood of een kopje koffie of wat ze maar wil hebben.
vrijdag 14 december 2007
dit is een dag om nooit te vergeten
hier kom ik net binnen lopen, en het is jammer dat je hier bas zijn gezicht niet kan zien wand hij schrok hoe goed ik al kon lopen, en dat dee mij heel goed. zondag 9 december 2007
even een rondje door het hofje waar ik woon.

hier loop ik door het hofje, omdat ik ook buiten moet leren lopen en dat gaat wel goed maar ik moet wel zien waar ik loop ander's ga ik op mijn ..................
maar ik voel mij een gelukig mens omdat ik weer kan lopen.
en ik berijk wat ik graag wil berijken, en dat is weer lopen.
maar ik wil ook graag weer na de baan, omdaar weer mijn droom waar te maken.
hard te lopen, kogel te stoten, speer werpen, en de discus te gooien.
maar ook wil ik graag na de sportschool te gaan omdaar weer te kunnen body bilding te gaan doen.
dan is mijn leven weer kompleet, en ik ben weer die willy dit ik altijd was.
zaterdag 8 december 2007
ik ben ook even mijn sponsor geweest
vrijdag 7 december 2007
wij hadden sinterklaas feest op old wold.
zondag 2 december 2007
wie had dit kunnen dromen.
hallo lieve vrienden en vriendinnen en familie.wie had dit kunnen dromen daar sta ik dan weer, na 7 jaar weer op eigen benen staan.
ik ben er lang nog niet maar ik sta wel weer, en ik blijf door vechten tot ik weer op de baan sta wand dat is mijn grootste doel.
en ik kan een lange vinger op steeken na de mensen, die geen vertrouwen in mij hebben of hadden, wand IL BE BACK.
vrijdag 30 november 2007
de thuis komst, van uit old wold.
dit hebben willem en de kinderen gemaakt.en daat heb ik wel even een traan om gelaten.
ik vond dit een leuk gebaar van hun.
en ik heb mijn droom waar gemaakt ik ben loopend thuis gekomen.
willem heeft zijn auto op de hoek neer gezet en we zijn loopend de straat in gelopen.
en toen zag ik het spandoek die ze gemaakt hebben.
en dat gaf mij een goed gevoel.
hier doe ik de prothese aan, een er mee lopen
hier krijg ik grond oefningen.
hier kijkt hilda dat ik alles wel goed doe.en ze is erg streng, maar recht vaardig, ik bedoel hier mee te zeggen.
dat ik de tijd moet nemen, en dat alles tijd kost ook dit dus.
maar we hebben er zo'n lol in, dat we vaak er blij lachen, en dat doe mij erg goed, om met haar samen te werken.
hier zijn we bal aan het gooien, en ik stuun ook geheel op mijn stomp.ik krijg hier huip oefeningen.
en de stomp kan dit goed hebben ik heb er geen pijn aan als ik mijn gewicht op mijn stomp zet.
het voelt goed aan.




































