vrijdag 25 januari 2008

een teggen slag.


ja lieve vrienden en vriendinnen en familie.
ik moet jullie een teggen slag melden, wand ik heb vocht in de benen, dus kan ik de prothes niet meer aan, en dat kan ik ook niet verder met mijn revalidatie.
wand ik zou 6 fer na huis, maar ook dat kan niet door gaan, ook dat wordt later.
heb hier veel las van, maar wie mij goed kan weet dat ik het niet op geef.
blijf vechten om daar tekomen waar ik wil komen.
het wordt even wat later, maar ik kom terug.
wand ik wil weer op die baan staan, hoe dan ook.
mischien kan ik niet meer hartlopen maar een kogel of speer of discus kan ik blijven gooien.
ik wil er wel voor gaan om weer hart te lopen, en anders wordt het gewoon nordic walking.
daar zou ik ook al heel blij mee zijn echt waar, maar hart lopen zit in mijn bloed he.
dus even een paar stappen terug, en dan straks weer er vol op teggen aan.
dus lieve vrieden en vriendinnen en familie er komen ook weer goede tijden he.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi lieverd.

Ja jij redt het wel hoor? ben ik niet bang voor .... maar nu is het ff shit natuurlijk ... maar je bent een doorzetter want kan je nu ook al best lang dat ik dat weet ... het ging ook veel te mooi eerst he? ... maar nu weet je dat dit ook kan gebeuren he? ... en jij bent een positieve vrouw dat straal je uit lieverd en ik weet dat het weer goed komt ... wens je veel sterkte de komende tijd en kop op he? ... komt allemaal goed ... wens je nog een fijne avond verder en geniet er maar lekker van samen met willem en je kids.

heel veel liefs en knuffels van Heike

Anoniem zei

Je blijft een top vrouwtje hoor!!!!
Ik ben er ook van overtuigd, dat het wel goed komt, meid!!!
Ik heb overigens erg veel bewondering voor je, hoe je je opstelt ... vol optimisme en dat zit bij mij ook in het bloed, dat maakt je zo sterk!

Groetjes aan Willem

Liefs

Edward

Anoniem zei

hoi
he lieverd heel veel sterkte ik weet dat je een doordouwer ben dus komt zeker goed
ik weet het zeker en je weet wa ik gezegd heb
als je weer thuis ben en alles gaat goed gaan we een keer wat eten en drinken bij jullie in de buurt
maar nogmaals heel veel sterkte en het komt goed met jou
de grt ook aan willen en de kids
xxxxxxxxxxxxxxxxx ik
afz.halko

Anoniem zei

Hallo Willy,

Dat is zeker een tegenslag, maar dat hoort er allemaal bij.

Luister naat je lichaam, doe rustig aan.

Ik wens je heel veel sterkte.

Groetjes Loes

Anoniem zei

hey meis
het is enorm vervelend dat er vocht in zit maar jouw kennende geeft nooit op je bent een vechtster en blijft een vechtster
en met de steun van willem en de kids red je het wel ik ben in iedergeval trots op je net zo als al je vrienden

liefs nienke