vrijdag 21 december 2007

ja ja lopen op de loop band



weer een stapje verder, ik loop al op de loop band, en hij staat op 3.2 aan snelheid.
en dat gaat mij goed af.
en ik ben ook 3 keer onder uit gegaan, 1 keer binnen en twee keer buiten.
maar ook dat hoort er bij he, met vallen en op staan moet je het leren he.
en ik zal vast vaker vallen, maar als de dystrofie maar weg blijft wand daar zit ik echt niet op te wachten.
wand daar zijn wij erg bang voor, dat dat weer terug kan komen, ik moet er niet aan denken dat dat terug zou komen.
dus gaan we van het goede uit, en houden zekker de moet er in.
en gaan zekker verder en alles wat we geleert hebben, en dat gaat goed en dat willen we zekker zo.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo willy

Anoniem zei

heeeeeeeey zus
ik weet nu eindelijk hoe het moet hahaha
dus bij deze een berichtje van mij
ben erg trots op je als ik jou zo zie op die foto's je blijft door zetten is een goed ding en dan ook nog anderen willen helpen ook al heb je het zelf niet erg makkelijk
pet je af hoor en ook voor je kids en natuurlijk ook willem.
love ya en hele fijne kerst en eet nu ook ff lekker goed mee

dikke kussssssssss van je zussie,tjeerd en de kids

Anoniem zei

hai lieverd ....
Nah ... ik ga even kijken of ik een reactie hier kan plaatsen ... kijken of je uitleg klopt haha

Fijne dagen alvast toegewenst!!!

Liefs

(R)Ed aka Miracled
http://redclaim.punt.nl
http://miracled.punt.nl

Anoniem zei

Beste Willie,

Ik heb je web-log ff doorgekeken,wil je ff zeggen ziet erg indrukwekkend uit.Ik heb veel bewondering voor je hoe jij hier mee omgaat,petje af voor jouw.Doe de groetjes aan iedereen,

Grt Harry devrieze

Anoniem zei

nou will je gaat super goed meid zo te zien aan alle foto's en ja ben super trots op je nog even en dan op de loopbaan .
maar ja dat zal nog wel even duren hoor
je doet in ieder geval heel goed je best will
en ik blijf voor je duimen meid
groetjes liefsss betty

Anoniem zei

Hallo Willy,,ook ik heb je web-log nog even doorgelezen,,erg indrukwekkend,Ik wil je op deze manier bedanken wat je allemaal voor de bewoners van afdeling Plataan doet,en met name voor men moeder(Emmie),zelf kan ze het niet verwoorden,,duss doe ik het in haar plaats,Kan wel aan haar vernemen dat ze erg op je gesteld is.Willy Bedankt.Ik zie je wel weer op de afdeling,of samen even een sigaretje roken,in de rokershol,haha.
Groetjes Lies.