vrijdag 14 december 2007

dit is een dag om nooit te vergeten

hier kom ik net binnen lopen, en het is jammer dat je hier bas zijn gezicht niet kan zien wand hij schrok hoe goed ik al kon lopen, en dat dee mij heel goed.
hier vertel ik bas hoe het gaat en hoe ik me voel.
en hij was stom verbaast om mijn zo na hem toe zien lopen.
hier praten wij over van alles en nog wat .
maar ik was zo blij om bas weer te zien.
ook hij is de beste revalidatie arst die ik heb mee gemaakt.
ik heb veel in mijn leven mee gemaakt maar deze mensen, maken mijn droom wel waar en waar ik wil zijn.
hier liet ik aan bas zien wat ik allemaal heb geleert.
en dat heb ik allemaal aan hilda te danken.
dat is voor mijn de beste terapeuter, maar ook een goede vriendin.
we hebben ook veel lol maar ook de pas op de plaats.
hier liet ik aan bas hogerdijk zien hoe ik met de prothese liep.
ik kan het ook goed vinden met van der duin hij maakt mijn prothese zo dat ik er goed mee uit de voeten kan, en ook letelijk mee uit de voeten kan.
en ik zal mijn doel hallen hoe dan ook, en daar sta ik voor.
ik heb zo veel aan hun te danken, dat kan ik niet in woorden uit druken.
hier stond ik bij bas en we keken wat voor prothese ik had.

hier gaf ik een personlijk kado aan bas en hilda en van der duin.
ze waren er erg van onder indruk.

3 opmerkingen:

dominka zei

hoi will en willem
ik vind het heel goed van je dat je al zo ver bent
en ja zag je lopen meid en hier ook door het hofje heen echt supergeweldig hoor
nog even sta je op de atletiek baan will
jaja je gaat wel heel snel hoor
ja soms kijk ik even weer op je site en dan ja van alle nieuwtjes weer op de hoogte
ga zo door hoor will
en ben blij dat je zo veel steun en toeverlaat hebt
in willem en je kinderen
ik wens je verder een fijne week toe
groetjes betty en koen

Anoniem zei

hey meis wat is dit mooi gezicht jouw weer te zien
en ben bllij dat zo goed met je gaat heel veel liefs nienke

Anoniem zei

Hoi lief

Ik hoop dat het mij nu lukt om er wat in te zetten .... doe nu net als je gisteravond tegen mij zei .... vind je profiel erg mooi Willy .... en heerlijk om zo contact te houden en nu ik ook weet hoe het verder met je gaat ... klasse hoor? dat jij recht vooruit kijkt ..... want je hebt gelijk? dit is een harde wereld waar wij in leven en geloof me? wordt nog steeds erger .... daarom moet je ook genieten van de kleine dingen om je heen ... en niet in de put gaan zitten .... want daar heb je alleen jezelf maar mee ... ga dan naar één van je goede vrienden om erover te praten dat helpt heel goed .... en zo heb ik ook met gepraat.... je bent echt een kanjer lieverd ... mag ook weleens gezegt worden en ben blij met zo'n vriendin als jij en wil je zeker niet meer kwijt .... wens jullie ook een fijne kerstdagen en geniet er maar lekker van en een gelukkig en gezond 2008 toe .... heel veel liefs Heike