wie is zo leenig als ik hahahaha.je voet zo in je nek leggen.
ikke wel.
WILLY feenstra 1


dit is me. vrouw pater en ze is hondertjaar.
hier kom ik net binnen lopen, en het is jammer dat je hier bas zijn gezicht niet kan zien wand hij schrok hoe goed ik al kon lopen, en dat dee mij heel goed. 
hier loop ik door het hofje, omdat ik ook buiten moet leren lopen en dat gaat wel goed maar ik moet wel zien waar ik loop ander's ga ik op mijn ..................
maar ik voel mij een gelukig mens omdat ik weer kan lopen.
en ik berijk wat ik graag wil berijken, en dat is weer lopen.
maar ik wil ook graag weer na de baan, omdaar weer mijn droom waar te maken.
hard te lopen, kogel te stoten, speer werpen, en de discus te gooien.
maar ook wil ik graag na de sportschool te gaan omdaar weer te kunnen body bilding te gaan doen.
dan is mijn leven weer kompleet, en ik ben weer die willy dit ik altijd was.
hallo lieve vrienden en vriendinnen en familie.
dit hebben willem en de kinderen gemaakt.
hier kijkt hilda dat ik alles wel goed doe.
hier zijn we bal aan het gooien, en ik stuun ook geheel op mijn stomp.ik krijg hier huip oefeningen.
en de stomp kan dit goed hebben ik heb er geen pijn aan als ik mijn gewicht op mijn stomp zet.
het voelt goed aan.