woensdag 24 oktober 2007

Verslag KMK forumdag 15 september 2007







Ik moest het weer missen deze leuke dag want ik lag toen in het ziekenhuis.
Omdat ik toen geamputeerd was.
Ik hoop dat ik er volgend jaar er ook bij kan zijn .
Wand dat wil ik ook eens mee maken.
Loes heeft het verslag geschreven.
Dat heeft ze heel goed gedaan.
En de foto's spreken voor zich.


Verslag KMK forumdag 15 september 2007
Gehouden in de Hoogstraat te Utrecht.
Even voor 10 uur kwamen de eerste forummers binnen, de oude en de nieuwe.
Vele handjes werden er geschud, en onder de ouderen werder gezoend.
Er stond heerlijke koffie en thee klaar met het bekende plakje cake.
Er werd behoorlijk gekletst, en voor we het in de gaten had, was het12 uur.
De firma Loth gaf een presentatie over knieën.
Om half een kregen we een lunch aangeboden, heerlijke groentesoep en broodjes.
Om 13.15 uur gaf Femke van orth.
Van de Hoogstraat een presentatie over been-en armprotheses wat (volgens mij) bekend in onze oren klonken.
Een compliment voor Femke, ze deed het erg leuk.
Toen kwam de klap op de vuurpijl, om 2 uur begon de workshop Djempee.
We moesten in een kring zitten, en kregen een trommel tussen onze benen.
Aarzelend begonnen we te trommelen, nou ja daar leek het op.
Na enige uitleg was niemand meer te stuiten, als fanatiekelingen gingen we tekeer.
Heerlijk was dit, leuk om het mee te mogen maken.
Voor we het wisten was de tijd al weer om.
Na een watertje of een kopje koffie hebben we nog wat nagepraat.
Moe en voldaan gingen de forummers op weg naar huis.
Ik ben er van overtuigd dat we allen hebben genoten van deze dag.
Ik wil namens alle forummers het beheerdersteam bedankenvoor deze dag.
Ook gaat onze dank uit naar de Hoogstraat,Waar we deze najaarsdagmochten houden

Geen opmerkingen: