zondag 24 februari 2008

hoe het nu met mij gaat

hallo lieve vrienden en vriendinnen en familie.
op dit momeent gaat het weer heel goed met mij zo als je kunt zien op de foto.
het lopen gaat ook heel goed, beter als het geweest is.
hilda en ik hebben het gevecht weer op gepakt.
ik sta nu goed in mijn prothese en loop de gangen weer door met hilda.
de teggen slagen zijn heel zwaar voor mij geweest en was er bang dat mijn dystrofie weer terug kwam.
maar dat kan ik gelukig achter mij laten, en nu weer voor uit kijken.
en kijken wat ik er uit kan hallen.
en ik wil mijn kinderen maar vooral willem er bedanken voor hun steun die ze mij geven, in deze moelijke tijd.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi Willy en Willem en de kids.

leuk om weer wat van je te horen en blij dat het weer goed met je gaat lieverd ... en zie dat je weer helemaal straalt he? en zo moet het meid ... gaat weer de goeie kant op met jouw ... en veel succes verder he? .... weet dat jij je best doet en meer kun je niet he? ... en hier is alles ook goed ... wens je weer een heel fijne week toe .... en denk aan je en natuurlijk ook aan Willem en de kids ... voor hun is het net zo moeilijk ..... doeiii en tot gauw.

liefs en heel veel knuffels van Heike

Anoniem zei

Beste Willy,

Ik ben bij toeval op jou site gekomen. Wat een heftig verhaal. mWel lees ik veel kracht is de blogs die jij en Willem schrijven. Ik ben Naomi Arrindell en bij redactrice bij IDTV. Wij zijn bezig met een nieuw tv programma Sterke moeders. Dit gaat over moeder die ondanks tegenslagen doorgaan. Het zijn sterke en inspirerende vrouwen. Ik zou heel graag jou even willen spreken, omdat ik jullie verhaal erg bijzonder vind. Mocht je helemaal niet op deze mail zitten te wachten, wil ik bij voorbaat al mijn excuses aanbieden. Anders zou ik graag een mail van je ontvangen op naomi.arrindell@idtv.nl. Hartelijke groet,
Naomi

Anoniem zei

Hallo Willy,

Gelukkig gaat het nu weer wat beter met je. Soms is het lastig om de moed er in te houden, maar je kracht brengt je steeds verder.

Ga zo door!

H.groet,
Harold