woensdag 7 november 2007

het gipsen van mijn stomp

en dit is het risultaat,en nu wachten mijn prothese klaar is, en dat kan ongeveer met 3 week klaar zijn.
ik kan niet wachten.
ik wordt erg op de proef gestelt om nog 3 week te moeten wachten.
maar ik moet toch die rust in me zelf zoeken, wat ik heel moeilijk kan.

en hier wert het gips verwijdert.
wat een viese boel, maar dat heb ik erg graag voor over
hier wert mijn stomp gegipst, en na de stomp gevormt.
hier komt een soort vollie over de gelkous voor dat het gips de kous niet vies maakt.

hier krijg ik de lijner aan ook geheten gelkous.

en ik vond het een lekker gevoel om die kous aan te krijgen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Goh Will....
Ik ben er stil van. Je hebt me zo ontzettend veel verteld, maar als ik dit lees, word ik even stil. Ik vind het zo super knap wat je hebt gedaan en hoe je herstel verloopt. Dagelijks zie ik je bijna, en straks, over een paar weken loop je naar alle waarschijnlijkheid. Nogmaals lieve buuv Jij gaat ervoor en bent een bikkel en een doorzetter. Niet klagen, maar dragen. Zo ben je... Sterkte maar vooral succes.
Trouwens Will, ik vind het een prachtige blog wat je hebt gemaakt, mooi met al die foto's.

Liefs en een dikke smok
Janneke