woensdag 24 oktober 2007

ik heet willy feenstra

Hallo beste mensen.

Ik heet Willy feenstra, moeder van 4 kinderen en 2 stiefkinderen, mijn vriend heet Willem Bicker
Laat ik maar met de deur in huis vallen
.Ik heb de ziekte dystrofie waar ik 6 jaar in de rolstoel zit.
Ik ben 3 x bij doketer moesker geweest, waar ik ook 3x uit behandelt ben, ik ben ook nog in beesterzwaag en weest maar daar is de dystrofie alleen maar erger door geworden, en ik heb een onderzoek gehad in Hoogeveen wat mij niet goed is bevallen.
Maar in dat 6 jaar heb ik niet stil gezeten,
Ik ben atletiek en bodybuilding gaan doen, met de atletiek ben ik 8x Nederlands\'s kampioen geweest.2x met mijn Wheel 2x kogel 2x speer en 2x dicus.
En ik Dee mee aan de fiets vierdaagse die heb ik nu 3 keer gereden.
Maar nood gedwongen moest ik stopen omdat de pijn mij te veel werd.
En ik ben na bas mijn revalidatie arts in stadskanaal gegaan en heb gevraagd dat er niet meer voor mij was en zo ben ik in Groningen terecht gekomen bij dokter geertsen
.En hij heeft het allemaal onderzocht, en is met de het advies gekomen dat het beter is dat mijn been geamputeerd moet worden, en ik sta er voorleding achter, wand ik heb het 4 jaar terug ook al aan gegeven, van haal mijn het been er maar af, dus over 4 a 5 weken kan het zo ver zijn.
En dan kan voor mij het leven weer beginen.
En zal zeker mijn sport weer op pakken zo als atletiek en bodybuilding, dat is voor mij het belangrijkste.
Hebt u vragen stel ze gerust.

Groetjes Willy

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Willy,

Je site is harstikke mooi geworden.

Knap hoor hoe je zo al loopt'.

Sterkte Loes

Anoniem zei

Lieve Willy en Willem, Erik en Alien....wat goed om wat van jou en jullie te horen.Ik heb net je site helemaal bekeken en heb alles gelezen en ben trots op je doorzettingsvermogen.Ik hou 't nu even kort.Het is half drie 's nachts en moet nog drie verslagen schrijven en om 9 uur lig ik weer op de dansvloer te rollen.Lekker bewegen na de vakantie.Ik heb bij tijd en wijlen ook veel gedacht aan vroeger.Heb ook nog wel eens gezocht naar contactgegevens....nou ja je weet hoe het gaat.Als ik een keer tijd heb kom ik langs.....of kom een dagje met Willem door Rotterdam 'Rollen'...Ik neem aan dat Erik erg druk is Natuurlijk is alien ook heel erg welkom.Ik moest jullie i.i.g. de hartelijke groeten van m'n ouders doen!Volgende keer een uitgebreidt verslag van mijn recente werk en leefomgeving en omstandigheden !Ik moet nu echt vliegen....bel me een keertje, mijn nummer is 06-40701941
Hadios ciau kus

Anoniem zei

dag willy,eindelijk ben je er!
het zal wel even slikken zijn he`!
doe wat je denkt wat moet.!
ik wens jouw er veel succes mee.!
groetjes ,en sterkte.. harru

aquablauw zei

Dank jewel voor jullie posting op: http://aquablauw1.hyves.nl. Veel sterkte gewenst en een moie site met fotos hebben jullie!

Harry

http://www.unsigned.com/aquablauw

Anoniem zei

Hey willy mooie site hoor respect voor jou zet em op je kan het liefs jolanda