maandag 29 oktober 2007

hier ben ik thuis


hallo lieve vrienden en vriendinnen en familie.
hier ben ik thuis, wie denkt dat ik thuis stil zit heeft het mis.
ook thuis heb ik mijn oefen programa.
zo als 5x per dag een rondje om het blok lopen op krukken.
5x per dag de trap op en neer.
dan op mijn bed oefeningen doen zo als
met mijn stomp steunent op willem zijn schouder, en dan mijn kond om hoog hallen.
buikspier oefeningen met mijn stomp op willem zijn schouder en dan met mijn hooft om hoog komen.
dan ook mijn goede been na mij toe treken en dat de stomp op bed blijft liggen,
op mijn zij gaan liggen en dan de stomp na achteren brengen en dan weer na voren.
en op mijn buik liggen en dan gewoon kijken hoe lang ik dat vol kan houden.
en dit doe ik 3x per dag.
je zien mij hier ook in de rolstoel zitten, maar daar wil ik dus snel uit he dat begrijp je wel.
maar daar voor zal ik blijven vecht om daar weer uit te kunnen.
maar het gaat heel goed op dit momeent.
ik voel mij heel goed, en de fantoompijn is aan het af nemen.
en de dystofie pijn is op dit momeent helemaal weg en daar ben ik zo blij om.
maar mijn fisio arts heeft gezegt om niet te vroeg te jeugen.
maar de tijd tenemen voor alles, maar wie mij goed kent weet dat ik dat niet goed kan, maar ik doe mijn best.

Geen opmerkingen: